יום שני, 18 ביולי 2016

קנון, מה חדש?

חדשות מעולם הצילום בקנון, מה חדש בקנון?

כולם מחכים בקוצר רוח ל  קנון 5D סימן 4,ול6D סימן 2, ה5D לפי השמועות אמורה
להיות מוכרזת באופן רשמי באוגוסט 2016,ממש עוד כחודש
וכול צלמי קנון תוהים האם קנון יפסיקו את מגבלות הוידאו שהכניסו לדגמים הללו
בכדי לא לפגוע בליין של הוידאו המקצועי שלהם כמו C100-500,האם קנון, ישכילו להבין
שלא יוכלו להתחמק מלהציג 4K על כול המצלמות החל מרמת הכניסה ועד הרמה המקצועית
האם ל5D החדשה ול6D החדשה יהיו מסכי מגע מתקפלים ווידאו 4K?
קנון, כרגע בבעיה רצינית עם הליין של הוידאו המקצועי כמו הC-200-300-400,שהמכירות
לדעתי ירדו בעשרות אחוזים מפני שאף אחת מהן אינה נושאת יכולת 4K..
העולם נמצא כבר במעבר ל4K וכל מצלמה שאינה מגיעה עם היכולת הזו,לא תימכר
בקרוב מאוד,כך שקנון יוצאים כרגע במבצעים או הורדת מחיר לכול הליין של הC
בכדי להיפטר מהמלאי,ולהתחיל להכניס 4K לליין של סידרת הC, השאלה שנשארה 
פתוחה,לצלמי קנון, היא איזה מגבלות קנון יטילו על שאר המצלמות כמו ה5D וה6D,בכדי
לא לפגוע בליין הוידאו המקצועי של קנון, בסידרת הC

ה5D סימן 4 כנראה תוכרז בצפון אמריקה באוגוסט 2016..אוטוטו..

מה יהיה במפרט של ה5D החדשה..?


28mp
DIGIC 7
ISO 100-51200 (204,800)
9fps
4K video
Headphone jack
Touchscreen
CFast 2.0 & SD card slots
Built-in WiFi & GPS
61 autofocus points (41 cross type)
Reduced weight
יש שמועות גם על 120FPS
המחיר יהיה כנראה קרוב ל3.500 דולר



עדשות קנון עם טכנולוגיה STM

טכנולוגית הSTM עדיין משמשת רק את חובבי הצילום, וקנון לא הטמיעו עד עכשיו את הטכנולוגיה
המצוינת הזו לעדשות המקצועיות, למה? למה אין אף עדשת STM לרפואה בליין המקצועי
שמיועדת לגופי פול פריים או אפילו לקרופ כמו ה80D,הכוונה לעדשות עם מפתחי צמצמם 2.8
ומטה,בכדי שימשו את צלמי האירועים,בצילום וידאו DSLR,למה טכנולוגית הSTM
מכוונת על ידי קנון רק לליין החובבני?כאילו יש כאן איזו הצהרה מצד קנון, " בדקנו את העניין
וצלמים מקצועיים עובדים רק עם פוקוס ידני,כך שהSTM הוא מיותר עבורם"


מצלמות  קנון עם טכנולוגיה DUEL PIXEL

קנון הטמיעו את טכנולוגית מערכת הפוקוס DUEL PIXEL, בליין החצי מקצועי
במצלמות 70D ,80D,7D, ויצרה בעיה רצינית לצלמים שנשענו על הליין החצי מקצועי
הזה כמצלמות שניות או כמצלמות גיבוי לסטילס, מערכת DUEL PIXEL, אינה תומכת
בלכידת קונטרסט,בצילום סטילס כשמצלמים דרך העינית,וצילום סטילס עם מצלמות
אלו הוא בלתי אפשרי,מבלי להסתכן באבדן של תמונות רבות שאינן בפוקוס
מעבר לזה הליין הזה סובל מאיכות וידאו ירודה באופן מכוון על ידי קנון
בכדי לכוון את צלמי הוידאו המקצועיים אל עבר סידרת הC100-500
והנה הקאצ' של קנון, ל5D מארק 3,יש וידאו ברמה טובה,אך אין פוקוס עוקב
אין מסך מתקפל,ואין מסך מגע,לעומת זאת ל80D יש פוקוס עוקב,מסך מגע
ומסך מתקפל,אך איכות וידאו ירודה,נו....כך קנון מגנים בחירוק שיניים על הליין המקצועי
ומקריבים על המזבח הזה את הצלמים המקצועיים שנשענים על הליין החצי מקצועי
כמו הקנון 80D, והקנון70D, כמצלמות וידאו לצרכים מקצועיים,וחצי מקצועיים


מצלמות קנון ללא מראה

סוני הקפיצה את המצלמות ללא מראה אל עבר המגזר המקצועי עם
סדרת ה R7 7S המצוינת שלה ושינתה את חוקי המשחק ואת מאזן
הכוחות במגזר המקצועי והחצי מקצועי,איך קנון מתכוונת להגיב לכך
האם קנון מתכוונת להשאיר את המגרש הזה בשליטה של סוני?
או קנון כבר מתחילים להפנים שהעולם צועד אל עבר מצלמות ללא מראה
ויתחילו להציג דגמים מקצועיים באמת שיתחרו באלו של סוני
לקנון כרגע מצלמה אחת בעצם,אם לא נתייחס ברצינות ל2 הישנות
והיא נקראת M3,יש לה כרגע רק 4 עדשות מתאימות ללא אדפטר
והיא רחוקה מרחק רב מאוד מכול הדגמים של סוני החל מהאלפא 6000
והלאה..וקנון אפילו לא מתקרבים כרגע להתחרות בסוני בגזרה הזו

קרא עוד...