יום שישי, 21 ביולי 2017

מה קרה בינתיים בתחום הצילום..?

 מצלמת קנון 6D מארק 2 יצאה לאוויר העולם


מצלמת קנון 6D יצאה לאוויר העולם  ללא 4K למי שהיו כבר פנטזיות
אין שום קשר ל6D הישנה...זוהי שוב ה80D שקנון נשענים עליה
לכול הגופים האחרונים שיוצרו, T77 5D' 6D,ולמה לא בעצם..?
 קנון 80D מסתבר היא המהפיכה האמיתית בקנון בשנתיים האחרונות
וכול הליין של המצלמות שבאו אחריה נשענות על אותה פלטפורמה
בשינויים כאלה ואחרים,



קנון משיבה מלחמה לסיגמא ולטמרון

בשנים האחרונות סיגמא עם סידרת הארט וטמרון בסדרה החדשה
תוקפות את ליין העדשות של קנון מכול כיוון אפשרי
סיגמא תוקפת בכול אורכי המוקד,טמרון מתרכזת בעיקר בטווחי המדיום
והטלה, בהצלחה לא מועטה,קנון מששיבה מלחמה אומנם לא במכת אש
גדולה אבל בכול פעם קצת, ה24- 105 גירסה 2, 16-35 גירסה 3
35 מ"מ כולל מייצב,צמצמם 2, 24-70 גירסה חדשה,85 חדשה 1.4 עם מייצב
ובדרך עוד 3 עדשות חדשות,ובכול פעם חלק מהעדשות הקיימות מקבלות גירסה 
חדשה ומשופרת, בכדי להתאים למצלמות החדשות מרובות הפיקסלים
ובנוסף קנון מוסיפים עדשות חדשות לליין שלהם לקרופ ולפול פריים
אין עדיין מהפיכה אמיתית,כגון מנועי STM כסטנדרט לכול העדשות
אך קנון מנסה לפצות את המשתמשים על חוסר במייצב במצלמות
ומכניסה מייצבים לעדשות פופולאריות,קנון דואגת 
לא לאבד את האחיזה שלה בשוק ולתת למשתמשי קנון תמיד מלאי גדול 
של עדשות איכותיות לכול מטרה,ושומרת על רמת אופטיקה גבוהה 

סוני מנסה לנגוס בפלח השוק של צלמי הספורט עם מצלמת A9

סוני תוקפת את שווקי צילום הספורט שנשלט על ידי קנון ברובו
מצלמת הספורט החדשה של סוני A9 מציגה יכולות וביצועים מדהימים 
בתחום צילום הספורט,אם כי יש לה מגבלות מסוימות שאינן
עומדות בקנה אחד עם צילום מקצועי הנשען כמעט תמיד של 
צילום עם פלאשים,בעיות חימום עדיין קיימות בגופי סוני,ומסכים
גרועים במיוחד עדיין מיוצרים במצלמות ללא מראה
סוני,לדעתי עדיין לא בשלה לעבודה מסיבית בצילום מקצועי
מלאי העדשות שלה עלוב,ועבודה עם פלאשים,הופכת מסורבלת
כול העניין עם מתאמי העדשות שהם דוחפים כדי להסיר פחד ממשתמשים
שרוצים לעשות מעבר לסוני אך פוחדים שלא יוכלו להשתמש בעדשות שלהם
מתוצרת אחרת מסתירה טפחיים ומגלה טפח, יש בעיות שם..
נקודות הפוקוס לא עובדות כמו שצריך,מהירות הפוקוס נפגמת,הדיוק 
והאחיזה נפגמים,צלם מקצועי אינו יכול תפקד טוב עם בעיות כאלו
לכן סוני לא עוברת מבחינתי את מבחן  מצלמה מקצועית לעבודה
תוסיפן לזה התנשאות בשירות לקוחות,מחסור בחלקים,בעיות חימום
בטריות חלשות....סוני זה כמו אוטו צרפתי,מלא פיצרים,מפנק,אך בעייתי





גודוקס משחררת סדרות חדשות של פלאשים


גימבלים חדשים מציפים את שוק צילום הוידאו והמחירים מתחילים מעט לרדת
רחפנים מדגם MAVIC כובשים את השוק של צילום מרחפנים בעיקר בגלל יכולות
ריחוף ושליטה מדהימים בצמוד לאיכויות צילום 4K,קל משקל וקומפקטי,
טוב לצילום בעיקר באור יום,פחות לצילום בתנאי חשיכה.

גודוקוס כובשים את שוק הצילום המקצועי עם סדרות חדשות של פלאשים מקצועיים
במחירים אטרקטיביים, AD 600,AD 360 AD 200, ופלאש 860 כולם דור שני,
עם יכולות רדיו מצוינות ושליטה מצוינת על כול קבוצות הפלאשים והכול מסונכרן 
מצוין. יונגנו ממשיכה לאכזב עם  חלק מהפלאשים שלה ועסוקה בניסיונות חיקוי
קבועים במקום להתרכז בשיפור המוצרים,תקלות מרובות,תכנון לקוי,בניה זולה
אני נתתי להם צאנס...ורכשתי פלאשים שלהם, 560IV 560 III 660,685,568 EXII
בכולם למעט ה560III ישנן בעיות..חימום בHI,בעיות אלקטרוניקה,חיבורים רופפים
לא שווה לעבוד איתם ברמה המקצועית..וגם המחירים שלהם בארץ לא אטרקטיביים
לפחות לא בהשוואה לגודוקס



ניקון התעוררה להבין שהיא חייבת מערכת פוקוס כמו של קנון.חחח


שמועות על כך שניקון מפתחת מערכת פוקס עוקב לוידאו הדומה למערכת 
DUEL PIXEL של קנון...מפתחת? הכוונה מעתיקה מקנון, כמו שמאז
 ומעולם היא עושה..החברה החייקנית הזו ממשיכה בדרכה העלובה
להעתיק מסוני ומקנון טכנולוגיות מצליחות,ניקון מעולם לא פיתחה כלום
2 ניסיונות שלה לפתח לבד ליין מצלמות שיתחרה בגופרו ומצלמות ללא 
מראה של סוני, נכשלו כישלון חרוץ וגרמו לה הפסדי ענק,
החברה הזו מאז ומעולם נשענה על גניבת טכנולוגיות מקנון,היא עצמה לא יודעת
לפתח כלום, והחיישנים שלה שלכאורה נחשבים טובים..לא בעיני..
(טווח דינמי מגוחך...וצבעים דוחים בסיטואציות מסויימות)
מיוצרים ומפותחים על ידי סוני בכלל